Організація дистанційного навчання у Смоднянській початковій школі
Дистанційне навчання – це також привід до якісних змін, пошук нових можливостей, освоєння сучасних новітніх технологій. Якісно і ефективно працювати у віртуальному просторі, враховуючи сучасні можливості такого навчання є важливою вимогою сьогодення. Перед усіма учасниками освітнього процесу Смоднянської початкової школи постало питання, як продуктивно, а головне результативно організувати якісне дистанційне навчання.
У школі створений змішаний підхід, який допомагає вчителю об’єднати переваги синхронного та асинхронного режимів. У результаті, з одного боку, учні тримаються звичного для них розкладу, а з іншого - вони не перевантажені онлайн присутністю. Для асинхронної взаємодії вчителі використовують такі платформи як Google Classroom, Viber, «На урок»,на яких розміщують завдання та посилання на різноманітні матеріали.
У школі чітко розроблений графік синхронних онлайн – занять, на основі вже затвердженого розкладу на навчальний рік. Учні долучаються до онлайн – уроків за розкладом занять, у визначений час. Для організації навчання педагоги використовують додатки для відео конференцій такі як Google Meet. Також здобувачі освіти буруть активну участь у позакласних заходах-онлайн, фотоквестах, флешмобах, літературних читаннях-онлайн.